Din första Shai

Se fram emot att få vår fantastiska Shai på posten.

  1. Du får första Shai-paketet gratis, betala endast 79 kr för porto. Det innehåller den unika Shai 3+3 rakhyveln med 2 extra blad, Essentials Wash & Shave (150 ml), en Shower Scrub och en necessär med ett sammanlagt värde på över 500 kr.
  2. Vid beställning blir du prenumerant utan bindningstid på Shai. Fyra gånger om året får du en ShaiBox refill med 4 Shai-rakblad och skönhetsprodukter till ett värde över 500 kr. Du betalar endast 199 kr plus porto på 79 kr. Totalpris 278 kr, dvs. 93 kr / mån. Med reservation för årlig prisökning och införing av porto. Eventuella prishöjningar meddelas i förväg.
  3. På Min Sida har du alltid full kontroll på ditt abonnemang: Där kan du stoppa abonnemanget eller hoppa över en månad senast 10 dagar innan förfallodatumet på fakturan. Nya kunder kan göra ändringar inom 2 veckor efter att de mottar första boxen.
Stäng fönstret och beställ nu!
Almänna försäljningsvillkår Zentio AS

Försäljningsvillkoren gäller för all försäljning av produkter från Zentio AS, org.nr NO 992 437 626 MVA, Haslevangen 15, 0579 Oslo, Norge, med returadress Ubox 229, 202 29 Malmö, till konsumenter. Försäljningsvillkoren utgör tillsammans med din beställning, som bekräftas i en orderbekräftelse, den samlade grunden för avtalet kopplat till köpet.

För att vi ska kunna ge dig bästa möjliga service när du tar kontakt med oss, kommer all information gällande din kundrelation med oss att lagras i vår databas.

Åldersgräns för beställning av produkter från Zentio AS är 18 år.

Vid beställning av varor från Zentio AS går du samtidigt med i ett abonnemang. Det innebär att du regelbundet får leveranser av produkten du valt, i en fastsatt intervall. Du samtycker till att ta emot och betala för leveranser i uppsägningstiden.

Du är fri att göra ändringar eller avsluta prenumerationen senast 10 dagar innan förfallodagen på fakturan för mottagen leverans. Abonnemang som är betalt med mobilbetalning, kreditkort eller PayPal, kan ändras inom 20 dagar efter sändningsdatum för mottagen leverans. Om du vill ändra leveransintervall kan detta enkelt göras genom att ta kontakt med Zentio AS på telefon 08 – 517 666 50 mån-fre 9-16, e-post till kundtjanst@zentiosverige.se eller på Min Sida på www.zentiosverige.se

Du är skyddad av ångerrättlagen och har 14 dagars ovillkorlig ångerrätt från den dagen du mottar din första leverans av varan/provpaketet.
För att ångerrätten ska gälla, måste produkten returneras till Zentio AS i samma mängd och skick som du fick den i. Av hygieniska skäl måste raknings- kosmetikprodukter vara oöppnade.
Vid eventuell retur i samband med ångerrätten måste du stå för portot. Zentio kommer att betala tillbaka beloppet inom 14 dagar från mottagandet av returen.
Ångerrätten gäller bara på provpaketet. Eftersom alla leveranser i abonnemanget är ensartade, är det inte ångerrätt på vidare sändningar i abonnemanget efter ångerrättlagen.
Om du ändå väljer att returnera en försändelse kommer du att motta en faktura för en retur- och administrationsavgift på 149 kr.
Avgiften ska ge kompensation för fraktkostnader, emballage, samt jobb med försändelsen.

Alla priser är inklusive moms. Totalkostnad visas innan beställning och inkluderar alla kostnader i samband med köpet (som frakt, hantering osv.). Zentio förbehåller sig rätten att göra prisjusteringar som orsakas av förändringar i skatter, tullar, avgifter eller växelkurser, samt ökad varukostnad. Eventuella prishöjningar meddelas i förväg. Vid betalning via PayPal eller kreditkort, accepterar du att Zentio AS debiterar ditt PayPal-konto eller ditt kreditkort, vid utskickandet av framtida leveranser. Om du gör ändringar i din prenumeration, kommer beloppet eller tidpunkten för nästa debitering att ändras.

Maximal leveranstid är upplyst i orderbekräftelsen som vi skickar på e-post direkt efter beställning. Om vi inte kan leverera beställda produkter inom den angivna leveranstiden, är du fri att häva köpet utan att det tillför några kostnader för dig.

Om betalning av varan sker i efterskott, följer en faktura med i paketet du får. Vi ber dig använda den bifogade fakturan när du betalar varan, eller använder OCR-nummer vid annat betalningssätt. För att undvika avgifter för sen betalning, rekommenderar vi att du följer betalningsfristen. Vid utebliven betalning debiteras den dåvarande lagstadgade påminnelseavgiften.
Zentio förbehåller sig rätten att göra en bedömning innan man beviljar fakturakredit.

Om en vara saknas eller levereras med något fel kan du antingen kräva att få en ny produkt, prisavdrag eller annullering av köp, enligt konsumentköplagen. Garatin gäller normalt i 2 år efter mottagandet av varan. Om produkten ska vara betydligt längre än 2 år förlängs garantin till 5 år. För att kunna göra en reklamation på en defekt vara måste vi meddelas rimlig tid efter att du upptäckt eller borde ha upptäckt felet.

7.1 Livstidsgaranti på rakhyvelsskaftet
Vi ger livstidsgaranti på rakhyvelsskaftet till alla kunder med ett aktivt rakhyvels-abonnemang hos Zentio. Går ditt skaft sönder, får du ett nytt skaft gratis av oss. Du betalar endast 39 kr för frakten.

Vi lagrar endast information som är relevant för din kundrelation med oss, så att vi kan fullfölja våra skyldigheter gentemot dig.
Kunden ska omedelbart anmäla adressändring och andra förhållanden som har betydelse för abonnemangsrelationen till Zentio AS kundcenter. Anmälan bör ske skriftligt per e-post, kundtjanst@zentiosverige.se. Kunden ansvarar för avgifter och kostnader som uppstår till följd av att kunden lämnat fel adress eller inte anmält adressändring till Zentio AS.
Kunden godkänner att Zentio AS kan använda någon form av kommunikation till dig, inklusive post, telefon, elektronisk kommunikation (SMS och e-post osv.) för att informera eller marknadsföra våra och andras produkterbjudanden.

Genom att skicka in bilder, med eller utan logotyp och feedback till Zentio via sociala medier eller på annat elektroniskt sätt, samtycker du att Zentio har fulla rättigheter till bilden och feedbacken, och kan använda dessa i marknadsföringssyfte.

Villkoren kan ändras vid speciella behov och/eller offentliga ändringar eller påbud som påverkar dessa villkor. Avtalet mellan partena i detta fall innebär att du accepterar de uppdaterade villkoren. Nya villkor kommer att publiceras på vår hemsida.

Zentio AS har panträtt på de levererade produkterna fram till betalningssumman inklusive ränta och andra kostnader betalas i sin helhet.

Du kan nå kundtjänst via telefon 08 – 517 666 50 på vardagar kl. 09.00 – 16.00. Du kan även kontakta Kundtjänst via vår hemsida www.zentiosverige.se eller skicka ett mail till kundtjanst@zentiosverige.se.
Vår kundtjänst har lång erfarenhet av våra produkter och kan enkelt svara på dina frågor. Kundtjänst kan också hjälpa dig att skräddarsy en leveransintervall som passar dig. Du är välkommen att ställa frågor och ge oss både bra och dålig kritik. Vi vill att du ska vara nöjd med våra produkter!

Stäng fönstret och beställ nu!

Var god vänta...